Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Karga Małgorzata
(1)
Klimont Liliana
(1)
Maas Violet F
(1)
Ziva Errika
(1)
Ślifirska Marta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Uczenie się
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości ; nr 1)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii.
Książka ta jest kontynuacją, pogłębieniem i uzupełnieniem mojej pierwszej książki, napisanej specjalnie dla polskich odbiorców ("Uczenie się przez zmysły. Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej". WSiP 1998r., drugie wydanie w marcu 2005r.). Jestem głęboko wdzięczna za uznanie i pozytywny odbiór jej przez profesjonalistów i osoby spoza środowisk zainteresowanych zawodowo tą tematyką w całej Polsce. Książka ta dostarcza kolejnych informacji, zwłaszcza rodzicom, terapeutom i nauczycielom, czyli osobom pracującym z noworodkami z grupy ryzyka, z dziećmi opóźnionymi w rozwoju, z osobami w różnym wieku szkolnym, prezentującymi trudne zachowania, włączając autyzm i nadpobudliwość psychoruchową, znajdują tu całkiem nowe propozycje dotyczące nauczania i terapii. Umiesczono tu także dodatkowe informacje o najnowszych badaniach dotyczących znaczenia prawidłowego odżywiania się, środowiska o odroczonych w czasie skutkach zdrowotnych spożywania okreslonych produktów, a także propozycje zapobiegania niepełnosprawności i chorobom wśrod osób mlodych i w podeszłym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18783 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej